Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex és a város

De nem New York.

Szex, szabadon

2014. szeptember 29. 01:13 - MissMysterious

 

Mindig is elvarázsolt a természet gyönyörűsége és változatossága. Az ősz színei megbűvöltek, a nyarakat mezítláb töltöttem. Valami különös összhangot éreztem, ahogy lábujjaim belefúrtam a földbe, s talpamat fűszálak simogatták. Sosem gondoltam bele, milyen érzés lehet teljesen csupasszá válni, tökéletesen szabadnak érezni magam a természetben...

 

Miután az ember gyors ismeretséget kötött a helyi csehóban, nincs is kézenfekvőbb megoldás mint bemenni a legközelebbi fa sötét árnyékába, majd egy gyors menet után távozni, a partner telefonszáma nélkül. Ugyancsak közkedvelt a dolog hosszú évek óta együtt lévő pároknál, akik ily módon akarnak színt vinni ellaposodott szexuális életükbe. Sosem voltam az a típus, akit könnyen lehet kategorizálni. Most sincs ez másképp. 

Csak a lebukás veszélye sarkallja az embereket nyilvános helyen történő szeretkezésre? Vajon lehet meghitt és intim a szex egy sötét parkban, vagy erdőben is? 

 

Tomi, 22

Szerintem nincs vele semmi gond... Hadd csinálja már azt az ember

ami neki jól esik,egészen addig a pontig amíg nem árt vele

másoknak. Végül is kipróbálnám szívesen, de eddig még nem volt

olyan barátnőm aki benne lett volna...

 

Egy sötét park mellett sétáltunk el. Nem messze autók jártak, reflektoruk fénye néha megcsillant a szunnyadó csúszdán, olykor megvilágította a halkan nyikorgó hintákat is. Bár a levegő már kezdett lehűlni, leültünk egy padra. Csókunk forrósága fűtött minket, azon a késő nyári éjszakán. Pillanatok alatt kőkemény lett a farka, s akkor már tudtam, ma éjjel a csillagok alatt fogunk elélvezni. Óvatosan bedugtam a kezem a pólója alá, hogy végigsimíthassam erős mellkasát. Miután elértem a hasát, nem álltam meg. Elkezdtem kicsatolni az övét. A pánt kiugrott a helyéről, s a farmer szorítása enyhébb lett. Lüktető, vágytól duzzadó farka szinte ki akart törni a nadrág szorításából, hát kigomboltam, hogy a kezembe szoríthassam. Ahogy keményen megmarkoltam, már Ő is tudta...

 

Máté,  27 

A szabadban szexelésnek alapból van egy triviális része.

Az adrenalin, a lebukás, a tilosban járás. Szerintem ez

egyszerű, de ez csak az első pont. Engem nem csak a lebukás

veszélye izgat, hanem az is ha ténylegesen le is bukunk. De csak

ha lány előtt. Valójában szerintem a lányok is élvezik nézni a szexet.

 

Szívünk sokkal hevesebben dobogott a szokottnál. Nem féltünk a lebukástól, csak mi ketten léteztünk az egész világon, egy sötét burokba zárva, mely elrejtett a kíváncsi szemek elől. A semmiből, egy autó hajtott a parkba, lámpája fényével megtörve a burkot, amely körülvett minket. Ádám ölében ültem, szemben vele. Két alak szállt ki a kocsiból, telefonjuk fényével világítva. Csönd volt, talán még levegőt sem mertünk venni, csak szívünk rohamos dobogása hallatszott. 

 

Cintia,  22

Nem utasítom el, szerintem izgi dolog, még nem volt rossz

tapasztalatom ezzel kapcsolatban. Bár egyszer lebuktunk,

 de nem zavart különösebben.

 

Miután az autó elhajtott, megkönnyebbülve folytattuk egymás kényeztetését. Olyan ritmussal és gyengédséggel simogatott, hogy én mentem el előbb. Egy szellő lágyan a hajamba túrt, a fák levelei együtt remegtek testemmel. Mintha a természet is érezte volna az orgazmusom, csodálatos volt.

 

Orsi, 42

Ha mondjuk vágyom a szexre és ott a partnerem, nem

fogom vissza magam csak azért, mert nem a hálószobában vagyunk.

Sőt, így meg izgalmasabb is!

 

Amennyiben mindkét fél akarja, érdemes kipróbálni a dolgot. Lehet akár meghitt szeretkezés is, csak a nyilvánosság mértékétől függ. Ami engem illet, a következő nyáron sok időt fogok eltölteni meztelenül az erdőben egy pokróccal, mécsesekkel és egy szenvedélyes férfival...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr506740271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása